Ez nem csupán fantázia, hanem az úgynevezett storytelling, ami a mai marketing világában kulcsszerepet játszik. Ha egy webshop-tulajdonos szeretne emlékezetes, érzelmeket kiváltó élményt nyújtani, akkor elengedhetetlen, hogy történetet meséljen. Hiszen, ki ne emlékezne jobban egy szívmelengető történetre, mint néhány rideg adatra? A Webáruház készítés árak oldala segít a webshop készítés folyamatában is.
A storytelling elnevezés lényegében történetmesélést jelent, ami az egyik legbefolyásosabb eszköz az érzelmi kapcsolatok kiépítésében. Álmodozás és őszinte kifejezésmód ötvözése.
Ahogy a webáruház indítás egyik első lépése, hogy megértsük közönségünket, úgy a történetmesélés is a vásárlók érzelmi világát célozza meg. Ahelyett, hogy akadályokként kezelnék a reklámokat, olyan értéket nyújtanak a közönségnek, amely valóban érdekli őket. Ez az, amiért bátran kijelenthetjük, hogy az emberek gyakran kapcsolódnak és elköteleződnek a márka mellett, ha személyes vonatkozású történeteket kínál.
Az én-márka, vagyis a személyes márka egyedülálló lehetőséget nyújt a vállalkozóknak, hogy egyedi módon jelenjenek meg az online világban. Ezzel a módszerrel egyértelműen azonosítható válik az adott személy vagy vállalkozás, és a közönség is így kapcsolódik hozzá.
Ebben az értelemben az emberek sokkal könnyebben kötődnek egy hiteles és átélhető személyes történethez, mint egy arcnélküli, távoli vállalkozáshoz.
Azzal, hogy történetet mondunk el, mélyebb kapcsolatot alakíthatunk ki a vásárlókkal, és elérhetjük, hogy jobban kötődjenek a márkához. Egy jól megfogalmazott történet képes arra, hogy az olvasó élményként élje meg az egész eladási folyamatot. Az érzelmi bevonódás sokkal személyesebbé teszi a vásárlás élményét, hiszen nemcsak egy termék vásárlásáról van szó, hanem egy közös utazásról is.
Az említett történeteket széles körűen lehet alkalmazni, legyen szó blogbejegyzésekről vagy közösségi médiás posztokról. Ha például a keresőoptimalizálás témában írsz, a megfelelő storytelling stratégiával az érdeklődők nemcsak a termékeket vagy szolgáltatásokat ismerik meg, hanem a mögötte álló filozófia részévé is válnak. Közel hozhatod az embereket azáltal, hogy megosztod nekik a márka megszületésének történetét, vagy a vásárlói sikertörténeteket.
A jól kivitelezett storytelling stratégiával egy webáruház nemcsak vonzóbbá válik, hanem közösséget is épít maga köré. Amikor a vásárlók érezni kezdik, hogy a márka érdekli őket, sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, és osztják meg tapasztalataikat másokkal is.
Nem túl vidám, de azért izgalmas éven vagyunk túl, minden (ál)szerénységet nélkülözve, kiváló cikkek sokaságán…
A 12 éves, alsóörsi Érdi Ferenc Vince nyerte a pezsgődugó-kilövő versenyt. Kölyökpezsgővel. Sarkunkban az új…
Ádáz ellenségek voltunk, hónapokig háborúztunk. Nagyra becsültem a találékonyságát, az intelligenciáját, a túlélési technológiái elkápráztattak.…
Amíg a december vége a kormányközeli médiában arról szólt, hogy az előnyös adóváltozásoknak köszönhetően mennyivel…
Mi lesz a Veszprémbe tervezett gyermekkórház épületének sorsa? – tette fel az írásbeli kérdést dr.…
Információs rendszer vagy adat megsértése bűntett elkövetésének gyanúja miatt indított nyomozást a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság…