Sky Brown több, mint egy gördeszkás csodagyerek, ő a Z generáció szellemiségének szimbóluma. Inspiráló mese a tehetségről, elszántságról és a fiatal korban elért sikereiről. Bebizonyítja, hogy egy gördeszkával, internetkapcsolattal és nagy adag bátorsággal bármit elérhetsz. Története a határok átlépéséről, a szórakozásról és arról szól, hogy hű marad önmagához. A most kezdődő párizsi olimpián jónéhány szem rá és a közösségi oldalaira fog szegeződni.
Egy olyan világban, ahol a fiatal sportolók edzőkkel, edzésprogramokkal és szoros időbeosztással dolgoznak, Sky Brown egyedülálló jelenségként tűnik fel, ő az a gördeszkás szenzáció, aki újraértelmezi, mit jelent ma fiatal sportolónak lenni. Alig 16 évesen Sky máris hírnevet szerzett magának az extrém sportok világában, és mindezt autodidakta módon.
A 16 esztendős Sky Brown életét mindig is a gördeszkák és a hullámok vették körül. Brit édesapja és japán édesanyja révén a kulturális értékek elegye ugyanolyan vibráló benne, mint a gördeszkás stílusa.
Nincs edződ? Nem probléma! Egy olyan korban, amikor a személyi edző szinte magától értetődő, ha valaki az olimpiára törekszik, Sky úgy döntött, hogy más utat választ. Hogyan tökéletesítette azokat az elképesztő trükköket? A YouTube segítségével. Igen, jól olvastad! Sky YouTube-videókból tanulja a trükkjeit. Ő testesíti meg a Z generáció sajátosságát, hogy szenvedéllyel, az internettel, egy kis próbálkozással és némi tévedéssel, elérhetjük az álmainkat.
Sky nem csak egy YouTube-képzett csodagyerek, hanem olimpikon is. A tokiói olimpián a legfiatalabb sportolók egyikeként történelmet írt, és bronzérmet szerzett női gördeszkázásban. A gördeszkázás a 2020-as olimpia egyik új sportága volt, amelyet azért vezettek be, hogy a játékok vonzóbbá váljanak a fiatalabb generációk számára, és bemutassák az extrémsportok kultúráját.
Mindössze 12 évesen bebizonyította, hogy ha valaki tehetséges és elszánt, akkor a kora csak egy szám. Sky hírneve túlmutat a gördeszkaparkon is. Az Instagramon 1,3 millió, a YouTube-on pedig 330 ezer követőjével osztja meg az életét, a trükkjeit és a kalandjait. Videói gördeszkás mutatványokról, szörfös trükkökről és magánéletéről szólnak, pozitivitásával fűszerezve. Ő a „digitális bennszülött” generáció megtestesítője, aki a közösségi médiát használja arra, hogy világszerte inspirálja rajongóit és kapcsolatot teremtsen velük. Hírneve ellenére Sky megőrizte alázatát, és jó célra használja platformját. Számos jótékonysági tevékenységben veszi ki a részét és támogatja a szívéhez közel álló ügyeket, többek között a gyermekek jogait és az oktatást.
Vezető kép forrása: Men’sHealth