Turizmusmarketing címmel megjelent az Akadémiai Kiadó legújabb szakkönyve, amelynek május 2-án Budapesten, május 3-án pedig Veszprémben, a Pannon Egyetemen volt a bemutatója.
A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának támogatásával megjelent kötet a magyar nyelven elérhető turisztikai szakkönyvek közül elsőként foglalkozik kizárólag a turizmusmarketinggel. A Marketing és Turizmus szakkönyv-sorozat ikertagjaként publikált kötet abban kíván útmutatót adni, hogyan lehet a marketingből, ezen belül a szolgáltatásmarketingből jól ismert tudást, a turizmus sajátosságait figyelembe véve alkalmazni.
A Lőrincz Katalin és Sulyok Judit szerzőpáros által szerkesztett kötet nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva áttekinti a turizmusmarketing teljes folyamatát.
A kötet a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált helyzetének bemutatásával indít, majd a fogyasztók, vagyis a potenciális utazók megismerése következik. A marketing szerves részét képező termékfejlesztés után az olvasók az árképzés, az elosztási csatornák, majd a kommunikáció, promóció területébe nyernek bepillantást. Külön fejezet tárgyalja a turizmusban is kiemelt reklámot és közönségkapcsolatokat (Public Relations), valamint a monitoringot. A könyv a turizmusmarketing jövőjével zárul.
A kötet egyaránt szól a jövő turisztikai szakembereinek és oktatóiknak, valamint a turizmusban és a marketingben dolgozóknak. Az elméleti ismereteket számos hazai és nemzetközi példa illusztrálja.
A könyv megvásárolható az Akadémiai Kiadónál (www.akademiai.hu) és a nagyobb könyvesboltokban.