A napokban letették az alapjait a Budapest−Belgrád vasútvonalnak, amelyet Magyarország épít, méghozzá úgy, hogy mi veszünk fel kölcsönt a kínaiaktól arra, hogy az ő számukra, jórészt kínai cégekkel építsünk egy olyan vasútvonalat, ami nekünk nem is kellene – írja a Nyomtass te is!
A vasútépítés 700 milliárd forintos összköltségének 85 százalékát fedezi a Kínától felvett hitel. Az egész beruházásról nagyon keveset lehet tudni, mert az Országgyűlés fideszes többsége törvényileg titkosított minden, a felújítással kapcsolatos szerződést, iratot, adatot. Annyi azért kiszivárgott, hogy Mészáros Lőrinc egyik cége is a nyertesek között van. A kínai vasútvonal a becslések szerint legjobb esetben is 130, de valószínűbb, hogy 2400 év múlva tudja visszatermelni a felújítás költségeit.
A Nyomtass te is legfrissebb számának további témái:
– Előválasztás: Márki-Zay Péter lett a közös ellenzéki miniszterelnök-jelölt
– Ötszáz forint fölött a gázolaj ára
– Négyezer családé a magyar vagyon harmada
– Kilenc évre bebetonozzák Orbán embereit
– Koronavírus: az Orvosi Kamara tanácsai
– Romániában már tragikus a helyzet
Olvassa, nyomtassa, terjessze! A lapszám innen letölthető.
Fotó: MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság