Közeleg az ünnepi időszak, sőt már egyre több helyen jelennek meg a karácsonyi motívumok. Lassan már mindenki az év végére készül, amit azt jelenti, hogy el kell gondolkodni azon, hogy mégis kinek mit adjunk ajándékba. A cégek számára ez egy tökéletes lehetőség arra, hogy az ügyfeleket, munkatársakat és üzleti partnereket meglepje valamivel.
Ajándékcsomag karácsonyra – hogyan kell összeállítani a tökéletes csomagot?
Ebben nagy segítséget jelenthetnek a Zefi Reklámajándék karácsonyi termékei, amelyek között mindent megtalálhatunk, ami tökéletes kiegészítője lehet egy ajándékcsomagnak. Fontos természetesen, hogy a folyamatot ne kapkodjuk el. Alaposan fel kell mérni azt, hogy mégis mi lehetne az igazán hatásos és tökéletes választás. Nem kell csak egy adott termékben gondolkodni, egy komplett csomagot is össze lehet állítani.
Mivel a karácsonyi időszakról beszélünk, garantáltan vannak olyan eszközök és kiegészítők, amelyekkel egyszerűen nem lehet hibázni, ha azt is belerakjuk az ajándékcsomagba. Ilyen például a karácsonyfadísz, a csúcsdísz, egy karácsonyi bögre vagy egy Mikulás sapka, zokni.
Az első lépés azonban nem az ajándékok összeválogatása, hanem meghatározni azt, hogy pontosan kinek akarjuk adni a csomagot. Ha a gyerekeket célozzuk, akkor semmiképpen sem maradhatnak ki a játékok.
Ha új ügyfeleket akarunk bevonzani, akkor érdemes olyan termékeket keresni, amelyek szorosan kapcsolódnak a cég tevékenységéhez is. A munkatársaknak csupa hasznos eszközt és kiegészítőt rakhatunk a csomagba, ahogy az üzleti partnereknek is. Elsőre egyszerűnek tűnik a feladat, de amint leülünk és elkezdjük meghatározni a célcsoportot, folyamatosan kérdést kérdés fog követni. Szánjunk rá elegendő időt!
Rengeteg lehetőség, de nem mindegy, hogy mi kerül a csomagba
Ma már több ezer ajándék közül lehet válogatni, ez azonban még nem jelenti azt, hogy mindegyik meg fog felelni számunkra és a promóciós kampánynak. Nagy hangsúlyt kell fektetni a minőségre, kerüljük azokat az eszközöket, kiegészítőket, amelyek egyszer használatosak!
Valóban hasznos termékekkel kell feltölteni az ajándékcsomagot. Ezek rendszeresen elő fognak kerülni a mindennapokban, és minden egyes alkalommal találkozni fognak a cég arculatával, ami növeli annak esélyét, hogy legközelebb (is) minket választanak.
Nem szabad késlekedni
Nyakunkon az ünnepi időszak, egy promóciós kampány megtervezése pedig napokat is igénybe vehet, a végrehajtásról nem is beszélve. Minél hamarabb meg kell határozni a célcsoportot, hogy mi kerüljön a csomagba és beszerezni azokat, egyedi arculattal, megjelenéssel ellátva. Természetesen, ahogy azt már korábban írtuk, kapkodni sem szabad, mivel azzal az ellenkező hatást is elérheti az egész kampány.
A legjobb megoldás az, ha szakértő segítségét is kikérjük, hogy mégis mely termékek számítanak a legnépszerűbbnek ebben az időszakban.