A legdigitálisabb hazai KKV címet idén egy veszprémi cég, a Klausz Melinda vezette kozossegi-media.com (Klausz Social Group Kft.) nyerte. A díjat a Virgo Tudásmegosztó konferencián adták át.
A Digiméter kutatási sorozat a Smartcommerce Consulting, a Reacty Digital a Virgo és az eNET összefogásában indult útjára 2020 tavaszán. Elsődleges céljuk a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának felmérése, illetve támogatása a leghatékonyabb fejlesztési irányok felé.
Klausz Melinda cége ezúttal a 25. szakmai díjat vehette át. Korábban többek között a VeszprémFest, a Rozé, Rizling és Jazz Napok közösségi média kommunikációjáért a Magyar Marketing Szövetség, közösségi konfliktuskezelésért a KREATÍV Influ’ ARANY díját is megkapta. A Klausz Social Group Kft.-t díjazták már városmarketing és hotelmarketing projektjeiért is, illetve az Év Marketing Nagykövete megtisztelő címet is megkapta már a marketing szakmától.
Az, hogy a digitális térben elsők tudnak lenni a vállalkozások között, talán annak is betudható, hogy korábban a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként Klausz Melinda az országban elsőként vezette be a kart is a közösségimédia-felületekre. Később elsőként livestreamingelt, készített kiterjesztettvalóság-kiadványt a Veszprémi Egyetemi Napoknak. Mind a mai napig a közösségimédia-felületek kapcsán oktat, kutat és ezeken kommunikál/hirdet cégeknek, állami szervezeteknek és városoknak.