Minden cégnek, legyen az egyéni vállalkozás, mikro-, kis- vagy középvállalkozás, nem kismértékű ügyviteli feladattal kell megbirkóznia. Mivel ezek nem nagy létszámmal rendelkező vállalatok, ezért ezek komoly erőforrásokat vonhatnak el a lényegi munkától.
Megoldás: online intézhető munkaügyek!
Habár ezeknek az ügyleteknek a többségéhez jogi támogatásra is szükségünk van, amit jellemzően személyes konzultáció keretében kaphatunk meg, ezért eddig a feladatokat még idő- és energiarablóbbá tehette a jogásszal való időpont-egyeztetés, majd az utazással járó terhek. Az eKRS-t használva azonban nem kell többé ezekkel bajódnod, mégis szakszerű dokumentumokat hozhatsz létre. Olyanokat, amelyek maximálisan megfelelnek az éppen hatályos jogszabályok és törvények által szabályozott kereteknek.
Az eKRS felületén online munkaszerződések, titoktartási szerződések, adatvédelmi dokumentációk egyformán elérhetők, természetesen számos más ügymenet mellett, amely szintén fontos lehet neked. Nagyon fontos, hogy ezeket az anyagokat nemcsak elkészítheted a rendszeren keresztül, hanem frissen is tarthatod őket, hiszen a jogszabályi környezet folyamatos változást mutat.
Mi biztosítja a megfelelő szakmai hátteret?
Minden olyan dokumentumnál és szerződésnél, amely fontos szerepet képvisel az életünkben, illetve a cég, a vállalkozás életében kiemelten fontos, hogy megfeleljen az előírásoknak. Éppen ezért fontos a hozzáértő szakember, aki tudásával hatékony segítséget képes biztosítani ilyen helyzetekben. Nem véletlenül merül fel hát a kérdés, hogy az eKRS esetében ki nyújtja a nélkülözhetetlen hozzáértést, tudást és tapasztalatot.
Az eKRS a KRS Ügyvédi Iroda online jogi szolgáltatása azon – meglévő és leendő – ügyfelei számára, akik értékelik a rugalmas és kényelmes megoldásokat, nem szeretik elpazarolni az idejüket és energiáikat, s mégis ragaszkodnak a konstans szakmai háttérhez, s ezáltal a színvonalhoz.
Hogyan használhatjuk az eKRS-t?
Az eKRS egy felhasználóbarát felület, amelyet mindenki könnyedén kezelni tud. Egy egyszerű regisztrációt követően szükséges egy ügyfélazonosítás, de azután máris lehet választani a rendelkezésre álló ügycsoportok és -típusok közül. Jelenleg kilenc különböző ügycsoport érhető el, amelyen belül több ügyet is elrendezhetünk.
A munkaügyek címszón belül például megtaláljuk a munkaszerződéseket, a titoktartási megállapodásokat, valamint a KKV adatvédelmi csomagot is. Minden dokumentum tartalmazza az összes szükséges adatot, valamint megfelel az aktuális jogszabályoknak.
Az egyes ügyek intézése kedvező és fix áron vehető igénybe. A dokumentumok létrehozása közben bármikor félbehagyhatjuk, majd ugyanott folytathatjuk a munkát, nem veszítünk el semmilyen adatot. Sőt, a regisztráción keresztül később minden itt létrehozott dokumentum elérhető marad, így biztosan nem fog elkeveredni, hiszen újra letölthetjük és ki is nyomtathatjuk őket.