Jövő hét szombattól a rá következő hét szerdájáig, azaz július 24. és 28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz, így ebben az 5 napban csak nagyon korlátozottan lehet majd ügyeket intézni – áll a vállalat hétfői közleményében.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, sms-ben és e-mailben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszerátállás ideje alatt is nyitva lesz, üzemel. A szolgáltató lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfelei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek. Az érintett időszakban nem fog működni a MyVodafone applikáció sem.
Az ügyintézési szünet részleteiről a Vodafone lakossági ügyfelei ITT tájékozódhatnak, a vállalat ügyfelei pedig ITT jutnak információhoz.
Fotó: Getty Images