A Magyar Marketing Szövetség az idén 6. alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos díjátadón az év marketing nagykövetének választotta a veszprémi Klausz Social Groupot, ismertebb nevén a kozossegi-media.com-ot.
A neves kitüntetés mellett a cég hat másik díjat is elhozott a szakmai megmérettetésről, többek között a társadalmi felelősségvállalás jegyében zajló digitális detox programjáért, a Magyar Diplomáciai Akadémiának végzett 27-szeres beiskolázási eredményt megvalósító hirdetéskezeléséért, és a koronavírus miatti bezárások és korlátozások nehezített terepén végzett „Mit kommunikálj, ha bezárt a város?” munkacímű városkommunikációs munkáért is díjat kapott, ahogyan két, zárva tartó hotel Covid-kommunikációs marketingmunkáiért is.
A veszprémi Klausz Melinda és cége csak közösségi média felületekkel foglalkozik – immáron 15 éve. Melinda kilenc, különböző közösségi média témájú könyvet írt, melyeket a felsőoktatásban több helyen tankönyvként használnak.
Klausz Melinda korábban a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának volt a marketingvezetője, a közösségi média kommunikációt is itt kezdte. Akkoriban a magyar felsőoktatásban elsőként valósított meg online közvetítéseket az egyetemről, hozott létre kiterjesztett valóság alkalmazást a Veszprémi Egyetemi Napoknak, vagy éppen elsőként volt jelen a teljes, itthon elérhető közösségi média kínálatban.